otrdiena, augusts 09, 2011

Ziedi un ne tikai ...

Turpinu appērļot kabašonus. Šoreiz nedaudz romantikas un ziedu tēma.
Pasakaini skaista roze, ko man labpatīkas dēvēt par 'Ledus rozi'. Rotas vidū nav ne kabašons, arī ne kameja (vismaz manā izpratnē), bet gan šūšanas veikalā iegādāta pērle, kas domāta piešūšanai pie apģērba. Rotas diametrs - 5,5 cm.


Un nedaudz atmiņai par vasaras ziedošajām pļavām - appērļota fimo pērle/piekariņš. Gatavās rotas diametrs - 6,3 cm.


Vienkāršāks kabašons, kas kļuvis par rotu. Ļoti taustījos tā appērļošanā, jo ne viss mans iedomātais labi izskatījās. Šāda veida un krāsas kabašonu noteikti vēl kādu appērļošu, izmēģinot vēl dažus citus pērlīšu šūšanas veidus. Rotas diametrs - 5,4cm.


Visām rotām otrā pusē piešūta šķelta cūkādiņa.

Nu un lūk - ikdienā ar savu appērļoto kaklarotu:


Pašas darināto rotu nēsāt man ir liels prieks, jo sajūtas ir fantastiskas, tajās esmu ieguldījusi savu iedvesmu un visu labo enerģiju. Un varbūt esmu savās sajūtās 'nedaudz virs zemes', bet tas ir dēļ prieka un gandarījuma, ka šī nodarbe man pašlaik sagādā prieku, kā arī - saņēmu uzslavas par rotām, salikumu un kvalitāti no liela šī amata pratēja.

2 komentāri:

  1. rotiņas patiesi skaistas un krāsu salikumi izteiksmīgi un saskanīgi. Man ļoti patīk.
    Vienīgi salasīt un saskatīt Tavā blogā ir ļoti grūti :( Bildītes vismaz katru var atvērt atsevišķi un papriecāties, bet teksts ir tik maziem burtiņiem...

    AtbildētDzēst
  2. Skaisti! Man laikam zaļā rotiņa vislabāk šobrīd patīk... bet tas jau no noskaņojuma atkarīgs! Visas patīk!

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...