otrdiena, maijs 29, 2012

Stikla glezna

Zināšanu un apgūto prasmju nekad nevar būt par daudz, vai ne? :)
Par zīda apgleznošanu man bija skaidrs - tas ir jāapgūst, bet to, ka arī stiklu apzīmēšu, nebiju pat iedomājusies. Lūk, mans pirmais darbs, kas jau atradis arī savu nagliņu pie sienas.

Lai nu kā - katru jaunu lietu apgūstot, uzzināt par to var tik  daudz - nianses, krāsas un nieciņi efektu radīšanai, līnijas, materiāli utt.. Tagad ar tādu interesi pētu 2010.gada Ziemassvētkos saņemtās dāvanas - apgleznotās krūzītes. Pētu izmantotās krāsas, līnijas, kontūras. Pat veikalā nevaru paiet garām apgleznotiem vai vēl 'plikiem' stikla traukiem. 
Jā, kad tajā lietā ir iekšā, tad paveras pavisam cits skats uz dzīvi... :)

1 komentārs:

  1. un kā es vēl šitādu nav aizdomājusies. es te pērku gleznām dārgus rāmju, bet re kā ar stiklu ar var izlīdzēt :) patīk zīmējums. mani vispār lilijas apbur :)

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...