piektdiena, septembris 14, 2012

Filcs un lentas

Šoreiz gribu parādīt Lielās Saules darbus, kas tapuši skolā mājturības stundās. Man par tiem atliek vien brīnīties, jo - kad es mācījos skolā, tad tādas lietas nemācīja. :D
Bet nu vismaz man ir prieks un bauda darbiņus čamdīt, pētīt un izzināt.

Filca somiņa. 
Aizdare - divas metāla spiedpogas. Somiņa ir gana bieza un stipra, lai to ikdienā lietotu, tikai mums visām žēl tādu skaistumu nolietot. :)


Filca broša. 
Tagad zinu, kā tādas top, jo atšķirībā no somiņas, šī tapa arī mājās (tieši izšuvums). Kā Lielai Saulei mākslas skolā māca - asimetrija ir interesanta un nevis simetrija. Līdz ar to - notušēta sirds forma. Brošā attēlotā ideja - Lielās Saules sajūsma par dzīvnieku rakstiem cilvēka garderobē.


Un visbeidzot - lentīšu izšuvums. 
Izšūts uz pabieza auduma. Par to varu tikai sajūsmināties un brīnīties, kā tādu var dabūt gatavu. Lentīšu patēriņš gan liels. Gatavais darbs - grāmatu vāki. Atliek vien piemeklēt pareizā izmēra grāmatu. :)


4 komentāri:

  1. Mjā,žēl,ka man skolā arī tādus skaistumus nemācīja! Paldies skolotājiem,kas māca tādus skaistumus!

    AtbildētDzēst
  2. Smuki gan. Man ar gribas tadu brosu!

    AtbildētDzēst
  3. Meitiņai māmiņas talants un jauka skolotāja, galarezultātā skaisti jo skaisti darbiņi!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...