ceturtdiena, septembris 17, 2015

Pirmā Ziemassvētku dāvana

Šogad ar Ziemassvētku dāvanu gatavošanu man tiešām sanāk kā ar ragavām - gatavoju jau vasarā (pēc šodienas laika apstākļiem spriežot). It kā jau parasti pēc Jāņiem sāku palēnām iepirkt dāvanas, bet savām rokām gan visu ražoju pēdējā brīdī.
Bet šogad, pateicoties diviem kopprojektiem Sandras un Aļonas vadībā, pirmās dāvanas jau ir gatavas. Publicēt gan pagaidām varu tikai vienu, - to, kuras saņēmēja nav pati iesaistīta šajā pasākumā.
Un tā - krustiņotā sniegavīra uznāciens.


Sākums ļoti atbildīgs - pareizo diedziņu iegāde, jo kā izrādījās neviens no vajadzīgajiem man mājās nebija.



Otrā dienā paveiktais - izšūtais.



Un, kad sašūti visi pareizie krustiņi un 'Back stich'-i , vīriņš gatavs fotogrāfēties.


Pirmo reizi savā mūžā šuvu franču mezgliņus (French Knot). Tā apgūšanai man palīdzēja šis video. Pašai gan patika tos šūt, gan ar rezultātu esmu apmierināta.

Arī sniegavīriņš patīk ļoti, ceru, ka saņēmēju arī tas priecēs.
Paldies Aļonai par kopprojektu!

Jauku un saulainu atvasaru, jo ziema nav vairs aiz kalniem!

4 komentāri:

  1. Foršs sniegavīrs sanācis!
    Kāda tam otra puse?
    Man ļoti patīk šūt franču mezgliņus. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Man arī tagad patīk franču mezgliņus šūt. Iepriekš vienmēr baidījos.
      Otrā pusē vienkārši balts filcs uzlīmēts. :)

      Dzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...