sestdiena, janvāris 02, 2016

Brauciens svētku kamanās

Piedaloties Sandras rīkotajā Ziemassvētku rotājuma apmaiņas projektā, arī es saņēmu savu eglītes rotājumu. Rotājumu sūtīja un izšuva pati Sandra.


Kad saņēmu aploksni, tā skaisti un patīkami zvanīja. Svētku noskaņa un prieks pārņēma sirdi. Un, lūk, aploksnes saturs: 
daudz dažādas sniegpārsliņas, kas lēnām kā no sniega mākoņa bira, izņemot katru nākošo lietu no aploksnes, 
Zvaigznes ABC dāvanu karte, par ko man ļoti liels prieks,
šokolāde - mana vājība un atkarība,
kartiņa ar Ziemassvētku vecīti - tik mīlīgs, svinīgs un izskatīgs,
un - izšūtais eglītes rotājums - kamanas ar zvaniņu.


Bet nu par galveno - par eglītes rotājumu. Lai arī es esmu citiem izšuvusi un dāvinājusi, šis - Sandras dāvātais ir mans pirmais eglītes rotājums, kas izšūts krustdūrienos. Jo - es kā kurpnieks bez kurpēm - citiem izšuju, bet pašai nav. Tādēļ mana sirds gavilē.

Lūk, manas Ziemassvētku kamanas, kas traucas sniegotajās debesīs un kurās noteikti aiz dāvanām sēž Ziemassvētku vecītis, tāds kā skaistajā kartiņā.


Paldies Sandrai par manu eglītes rotājumu un šo svētku dāvināšanas projektu, jo dāvanas vienmēr ir patīkami saņemt, jo īpaši tās, kas no sirds darinātas, kas mūs saviļņo un iepriecina.

Lielā Saule man svētkos uzdāvināja baltu svecīti, kas degot maina krāsu. Tā lieliski izgaismo kamanu ceļu naksnīgajās debesīs.


Mazās sniegpārsliņas no aploksnes savu vietu atradīs Mazās Saules istabā, kas, kā jau ziemas bērniņš, ir ziemas, sniega un ledus fane. Līdz ar to mums ir sava ziemas pils.


Lai svētku noskaņa ilgi sirdi priecē!

4 komentāri:

  1. ļoti jauka dāvana Tev atsūtīta :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies! Jā, dāvana man ļoti jauka. Pašai prieks un ģimenei arī. :)

      Dzēst
  2. Ginta... Man prieks, ka dāvaniņa beidzot ir sasniegusi tevi. Man prieks, ka tā patīk... Nu re- pirmais rotājums krustdūrienā- kamanas un es ceru, ka tas kādreiz tev vēl atvedīs izšūtus rotājumus. Kad liku kopā aploksni- nebija sniega un tad domājām, ka vajag taču sniegu...un piepančerojām :))) visādas sniegpārslas lai kamanām pie tevis vieglāk nokļūt. :)))) Un nu man jāatzīstas, ka neatceros, ko un vai uzrakstīju kartiņu... dāvanu karte domāta kalendāra vai plānotāja iegādei kāds sirdij tīkamāks.. bet nu ja arī grāmata, arī labi... jo mums pedējā laikā tiešām dāvanās ir grāmatas. Esļooti atvainojos part miiilzonīgo kavēšanu...

    Lai jauks un skaists šis gads!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies, Sandra! Rotājums man ļoti patīk. Pašlaik goda vietā iekārts, ik pa laikam skatos tajā un priecājos. Jo tas taču ir Mans un Pirmais krustdūrienu rotājums. Paldies par to! :)
      Dāvanu karti godam izmantošu, jo kalendāru Zsv vecītis neatnesa, bet dienas jāplāno. :)
      Neraizējies par kavēšanos, mēs abas zinām, ka projekta norisē bija izmaiņas. :)

      Dzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...