ceturtdiena, marts 24, 2011

Saulītes spilvenā

Kad pavasara saulītes vēl par maz, tad tās siltums sāk parādīties domās un darbos. Man tik ļoti iepatikās mandalu tamborēšana, ka vidus motīvu labprāt izmantoju spilvena kvadrātu vidiņiem.


Pozitīvais šajā spilvena tamborēšanas procesā bija - iepriekš ilgi krāto mazo diegu atlikumu praktiska pielietošana, bet grūtākais, ko diemžēl nenobildēju, - kā abas Saules apaļos motīvus izkārto n-tās variācijās, meklējot labāko motīvu izkārtojumu.
Nez kādēļ viena spilvena puse ir fotogēniskāka, tādēļ tā arī nākošā bildē:


Un nekas jau grūts šī spilvena tapšanā nav. Galvenais tikai izdomāt pamatkrāsu. Man tā - šoreiz ir balta ārdīta Ogres pusvilnas dzija. Varētu teikt - kāda izvirtība - pusvilna! un pie tam vēl spilvenā! Bet labāku pielietojumu ārdītai dzijai neatradu. Bet vidus motīviem vēroju krāsu saspēles. Spilvena izmērs - 40x40cm. Tamboradata nr.3,5.


Izskatās tikai, ka tāds neliels darbiņš kā šūpuļkrēsla pārsega tamborēšana varētu būt man uz priekšdienām jāieplāno. :)

5 komentāri:

  1. ļoti skaists spilveniņš, man šitie dikti patīk.
    Diemžēl manā interjerā tādi neiederas, tāpēc šo smukumu tamborēšanu atlieku uz kādu nenosakāmu laiku, kad varbūt kaut kad un kaut kur man šitādi iederēsies :)

    AtbildētDzēst
  2. Skaits un mīlīgs spilventiņš!:)))
    Tāds pavasarīgs noskaņojums rodas uz viņu skatoties!:))

    AtbildētDzēst
  3. Skaits un mīlīgs spilventiņš!:)))
    Tāds pavasarīgs noskaņojums rodas uz viņu skatoties!:))

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...